Negatywne opinie w sieci
O ile zależy Ci na tym, aby Twój sklep w internecie odniósł sukces, powinieneś o niego dbać. I to nie okazjonalnie, ale przez cały czas. Jedynie wtedy sklep w internecie będzie systematycznie przynosił Ci zyski.
Tutaj znaczenie ma nie tylko jakość asortymentu, ale i podejście do klienta. Od tego bowiem będzie zależało to, jakimi opiniami będzie cieszył się twój sklep. Dlatego lepiej od samego początku jest dbać o pozytywny wizerunek sklepu, niż w przyszłości zastanawiać się nad tym, czy jest możliwe usuwanie negatywnych opinii w sieci. Bo bez wątpienia sposobem na to, jest dochodzenie do porozumienia z niezadowolonymi klientami. Jednak nie za każdym razem takie udaje się uzyskać, a opinia pozostaje już na stałe. I niesie za sobą solidne konsekwencje. Bo w znaczącej liczbie przypadków jest tak, że zanim ludzie zdecydują się na dany zakup, to nie tylko i wyłącznie poszukują wybranego produktu. Następnym krokiem przed dokonaniem decyzji jest właśnie sprawdzenie opinii w sieci o danym sklepie czy sprzedającym. Takie opinie mogą pojawiać się nie tylko na forach internetowych. Publikuje się je też na platformach sprzedażowych czy serwisach społecznościowych. Opinie takie mają duże oddziaływanie. Jeżeli już negatywnych opinii jest na prawdę dużo, nie pomoże wręcz ochrona wizerunku w internecie. Najlepiej jest po prostu zapobiegać sytuacjom, kiedy do negatywnych opinii może dojść. W każdym przypadku powinno się dbać o zadowolenie klienta, bo jeden niezadowolony klient może zaszkodzić bardziej niż kilkunastu zadowolonych przyłożyć się do poprawy wizerunku. Wówczas nawet kolportaż ulotek Olsztyn może nie pomóc.
Więcej: usuwanie negatywnych opinii .