Tematyka marketingowa na blogach
Nie można powiedzieć, jakiej tematyce poświęca się internetowe blogi, bo zakres tematyczny jest tutaj bardzo dowolny. Są takie blogi, które nie mają określonej tematyki i ich autorzy dotykają wielu różnych tematów. To tak zwane blogi o wszystkim i o niczym.
Nie brakuje w sieci również takich blogów, gdzie tematyka kręci się jedynie wokół jednego zagadnienia. Takim sposobem powstaje blog o marketingu, o czytaniu książek czy podróżowaniu. W blogach, które nakierowane są na jeden kluczowy temat, nie odbiega się od niego. Nie zdarza się, by bloger, który poświęca swój blog internetowy na to, by ukazywać na nim Marketingowe Czary Mary, umieszczał na nim nagle wpis o tym, jak przygotowuje się babkę na święta wielkanocne. Wpis na ten temat może się znaleźć, ale na blogu internetowym o tematyce kulinarnej lub tam, gdzie pisze się na blogu internetowym o wszystkim. Blogi internetowe tematyczne są świetne, bo osoby zainteresowane określoną tematyką, mogą szukać tutaj informacji, wiedzy i inspiracji. Oczywiście nie za każdym razem jest tak, że blog jest prowadzony przez osobę, która się pod nim podpisuje. W pewnych sytuacjach wpisy na blogi redagowane są przez fachowców. To oni zajmują się wówczas poznaniem danej tematyki i opracowaniem wpisu na danego bloga. Zwyczajny użytkownik, który odwiedza blog internetowy marketingowe-czary-mary.pl czy właściwie każdy inny, na którym teksty pisze wynajęta do tego celu osoba, nie jest w stanie się zorientować, że tekst nie jest autorstwa osoby, którą określa się jako blogera czy posiadacza bloga online. Takie sytuacje zdarzają się dzisiaj w dużej liczbie przypadków.
Zobacz: Marketingowe Czary Mary.
Dobrze napisane, ciekawy tekst.