Linki z artykułów

Ocenia się, że najważniejszą cechą skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich merytoryka. Przez to coraz częściej są wybierane obowiązujące tematy, które są wartościowe pod kątem merytorycznym dla czytelnika. Dotarcie do odbiorców staje się łatwiejsze, jeżeli już autor takiego artykułu dostosowuje się do ich potrzeb i nadziei. Unika zatem zbyt szczegółowych treści technicznych, skupiając się na prostocie własnego artykułu. (zamiast dokładnie opisywać markę pewnego laptopa, decyduje się na opisanie technologii obrotowego ekranu, którą stosuje).

Poprzez artykuł sponsorowany nie chcemy zbyt mocno zachęcać naszych czytelników do zakupu konkretnego produktu. Oni sami mają dojść do takiego wniosku, zatem należy zadbać o to, ażeby informacje w nim zawarte zostały przekazywane w sposób obiektywny.

Uwieńczeniem skutecznego artykułu sponsorowanego jest jego czytelność i atrakcyjność. Dzięki temu czytelnikom jest o sporo łatwiej przyswoić sobie taką ilość nowych treści. Pomocne będzie podzielenie go na właściwe akapity bądź wydzielone bloki. Przed ważnymi akapitami należy umieścić odpowiednie śródtytuły, które powinny przyciągać wzrok i wzbudzać chęć do zapoznania się z dalszą tekstem.

Świetnym urozmaiceniem każdego tekstu okażą się zdjęcia, filmy , a ponadto infografiki (np. wykresy, tabelki). Należy jednak zadbać o to, ażeby zostały one zgodne z tematyką tekstu i nie przyćmiły jego treści.

Początek artykułu to zlepek najważniejszych informacji, jednak na samym końcu umieszczamy uzupełniające.

Jakim stylem / językiem pisać artykuł sponsorowany
Cechą wspólną skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich łatwość. Duże zastosowania znajdują w nich krótkie zdania, pozbawione niezrozumiałych słów, wyrażeń i terminologii. Należałoby być jednak ostrożnym, żeby nie nadużywać przyjacielskich zwrotów i form potocznych. Dzięki temu nasz tekst okaże się skuteczny bez zbędnego spoufalania się z odbiorcami.

Polecany jest czas teraźniejszy, pozytywny typ twierdzeń i strona czynna. Unikamy negatywnych sformułować. I co również istotne, unikamy wszelkich błędów ortograficznych, stylistycznych i składniowych. Zanim więc zdecydujemy się na publikację artykułu, wcześniej wielokrotnie go przeczytajmy.

Dodaj komentarz